Autor Téma: RapidShare  (Přečteno 2559 krát)

Rutoslav

• Full Member
    • Zobrazit profil
RapidShare
« kdy: Srpen 23, 2012, 21:44:05 »
Přeji dobrý den,
v Linuxu jsem řekl bych amatér, prostě už jsem nechtěl Widle, navíc se mi konkrétně Mageia dosti líbí a po cca měsíci používání laikem vše funguje, je to rychlé a tak dále, a tak dále... Jenomže stále řeším jeden problém. Mám premium účet na RapidShare a dost často z toho stahuji. Takže se Vás ptám, pánové do Linuxu vzdělaní, jak se dá jednoduše stahovat z Rapidu s premium účtem v Mageie?(ať žije sklonování) ;D. Mám na mysli něco, kde prostě naházím linky a bude to stahovat samo, aniž bych musel tupě dávat každý link do prohlížeče... >:( Děkuji za odpověď,
Rutoslav

Yullaw

• Global Moderator
  • Hero Member
    • Zobrazit profil
Re:RapidShare
« Odpověď #1 kdy: Srpen 23, 2012, 23:10:31 »
Pro stažení dat z rapidshare.com (i CZshare.com) s premium účtem jsem používal FatRat, do kterého se nakopírují všechny linky a jedním kliknutím se spustí stahování do předem nastavené složky. Download může být zastaven a znovu spuštěn, kdy stahování pokračuje dále.

Nenapsal jsi verzi Mageii 1 nebo 2, 32bit či 64bitovou architekturu, tak aspoň napíšu přehled dostupnosti:

• Oficiální repozitáře Mageii (1 a 2): - doposud FatRat není dostupný. Byla nahlášená žádost o vytvoření balíčku (Bug#2180)
  • Peťošův repozitář (http://petos.cz):
    • Mageia 1: dostupná verze fatrat-1.2.0-0.beta1.4.beta1pts1.i586.rpm + pluginy
    • Mageia 2: zatím nebyl balíček vytvořen (poprosíme Peťoše  ;))
  • v neoficiálních repozitářích (blogdrake.net) je dostupný fatrat 1.1.3 pro MGA 1 a 2
« Poslední změna: Srpen 23, 2012, 23:12:21 od Yullaw »

Mageia 6 (64bit), KDE Plasma 5.8.7, Kernel 4.9.56-desktop-1.mga6
Notebook Acer Aspire E1-571G
CPU:Intel® Core i5-3230M 2.6GHz, GPU:Intel+nVidia Optimus GeForce 710M

alda81

• Sr. Member
    • Zobrazit profil
    • aldacerny.cz
« Odpověď #2 kdy: Srpen 23, 2012, 23:52:28 »