Odpověď

Upozornění: do tohoto tématu bylo naposledy přispěno před 120 dny.
Zvažte prosím založení nového tématu.
Jméno:
E-mail:
Předmět:
Ikona zprávy:

Ověření:
Zadejte znaky zobrazené na obrázku
Poslechnout obrázek / Požádat o jiný obrázek

Zadejte znaky zobrazené na obrázku:
Kolik má průměrný člověk prstů na pravé ruce? (číslem):
Po dnu přijde:

Zkratky: stiskněte shift+alt+s pro odeslání nebo shift+alt+p pro prohlédnutí


Shrnutí tématu

Poslal: Jiří Doskočil
« kdy: Červen 26, 2015, 16:53:44 »

Těžko říci, čím byly způsebené tvé problémy s grafikou v M4.  Ovladače mohly být nekorektně nainstalované, nebo AMD zamakalo na nových, které jsou teď v M5.
Hlavně že to šlape   8)
Poslal: Rutoslav
« kdy: Červen 26, 2015, 10:32:57 »

Takže s příchodem MG5 je všechno v pohodě, Half Life 2 na plný pecky! Ovladače teda od AMD... ;-)
Poslal: Rutoslav
« kdy: Listopad 25, 2014, 10:17:58 »

Myslel, jsem tím samozřejmě ovladače grafiky. Chápu to tak, že je máš instalované přes MCC. Tím pádem dobře.
Tedˇ je jen na tobě, zda přijmeš fakt, že výkon ovladačů AMD jde pod linuxem do kopru (nic nového pod sluncem) a necháš to tak, nebo stáhneš nejnovější ovladače od AMD
http://support.amd.com/en-us/download/desktop?os=Linux%20x86_64
a vyzkoušíš. Ale tím pádem budeš riskovat,že se vyrojí problémy, které bys nemusel zvládnout a k té přeinstalaci systému se také dopracoval :-).

Ještě můžeš zkusit zkontrolovat systémové teploty zda se ti čip příliš nezahřívá:
Jako root příkaz
Kód: [Vybrat]
sensors-detect a na všechny otázky odpověz yes.
No, takže je to jasné. Teď to funguje bez problémů všechno, takže se v tom nebudu hrabat. Halt počkám, třeba v MG 5 to bude lepší...
A příště volím tedy Nvidii.
Děkuji za odpovědi ;-)
Poslal: Jiří Doskočil
« kdy: Listopad 24, 2014, 14:57:12 »

Myslel, jsem tím samozřejmě ovladače grafiky. Chápu to tak, že je máš instalované přes MCC. Tím pádem dobře.
Tedˇ je jen na tobě, zda přijmeš fakt, že výkon ovladačů AMD jde pod linuxem do kopru (nic nového pod sluncem) a necháš to tak, nebo stáhneš nejnovější ovladače od AMD
http://support.amd.com/en-us/download/desktop?os=Linux%20x86_64
a vyzkoušíš. Ale tím pádem budeš riskovat,že se vyrojí problémy, které bys nemusel zvládnout a k té přeinstalaci systému se také dopracoval :-).

Ještě můžeš zkusit zkontrolovat systémové teploty zda se ti čip příliš nezahřívá:
Jako root příkaz
Kód: [Vybrat]
sensors-detect a na všechny otázky odpověz yes.
Poslal: Rutoslav
« kdy: Listopad 23, 2014, 17:57:15 »

Tvůj systém využívá proprietární ovladače.
Všiml jsem si ,že jsi měl dříve problém s instalací ovladačů. Řešil jsi to tady http://forum.mageia.cz/index.php?topic=499.0.
Nevyplývá  z toho, jakým způsobem jsi vlastně ovladače nainstaloval.
Možná bych pro začátek uvažoval o přeinstalaci.
Ano, využívá. A ano, řešil jsem to zde, ale vyřešil, bylo to ještě na MG 3, s instalem MG 4 jsem pak v pohodě instaloval i Catalysty...
Přeinstalaci myslíš jako celého systému? nebo jenom graf.ovl.?
Poslal: Jiří Doskočil
« kdy: Listopad 23, 2014, 14:57:34 »

Tvůj systém využívá proprietární ovladače.
Všiml jsem si ,že jsi měl dříve problém s instalací ovladačů. Řešil jsi to tady http://forum.mageia.cz/index.php?topic=499.0.
Nevyplývá  z toho, jakým způsobem jsi vlastně ovladače nainstaloval.
Možná bych pro začátek uvažoval o přeinstalaci.
Poslal: Rutoslav
« kdy: Listopad 23, 2014, 13:13:52 »

...pokračování
Kód: [Vybrat]
81 GLX Visuals
    visual  x   bf lv rg d st  colorbuffer  sr ax dp st accumbuffer  ms  cav
  id dep cl sp  sz l  ci b ro  r  g  b  a F gb bf th cl  r  g  b  a ns b eat
----------------------------------------------------------------------------
0x023 24 tc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0 24  8 16 16 16 16  0 0 None
0x024 24 tc  0  32  0 r  . .   8  8  8  8 .  .  0 24  8 16 16 16 16  0 0 None
0x025 24 tc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0 24  0 16 16 16 16  0 0 None
0x026 24 tc  0  32  0 r  . .   8  8  8  8 .  .  0 24  0 16 16 16 16  0 0 None
0x027 24 tc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0 24  8  0  0  0  0  0 0 None
0x028 24 tc  0  32  0 r  . .   8  8  8  8 .  .  0 24  8  0  0  0  0  0 0 None
0x029 24 tc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0 24  0  0  0  0  0  0 0 None
0x02a 24 tc  0  32  0 r  . .   8  8  8  8 .  .  0 24  0  0  0  0  0  0 0 None
0x02b 24 tc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0 24  8 16 16 16 16  0 0 None
0x02c 24 tc  0  32  0 r  . .   8  8  8  8 .  .  0 24  8 16 16 16 16  0 0 None
0x02d 24 tc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0 24  0 16 16 16 16  0 0 None
0x02e 24 tc  0  32  0 r  . .   8  8  8  8 .  .  0 24  0 16 16 16 16  0 0 None
0x02f 24 tc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0 24  8  0  0  0  0  2 1 None
0x030 24 tc  0  32  0 r  . .   8  8  8  8 .  .  0 24  8  0  0  0  0  2 1 None
0x031 24 tc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0 24  0  0  0  0  0  2 1 None
0x032 24 tc  0  32  0 r  . .   8  8  8  8 .  .  0 24  0  0  0  0  0  2 1 None
0x033 24 tc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0 24  8 16 16 16 16  0 0 None
0x034 24 tc  0  32  0 r  . .   8  8  8  8 .  .  0 24  8 16 16 16 16  0 0 None
0x035 24 tc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0 24  0 16 16 16 16  0 0 None
0x036 24 tc  0  32  0 r  . .   8  8  8  8 .  .  0 24  0 16 16 16 16  0 0 None
0x037 24 tc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0 24  8  0  0  0  0  4 1 None
0x038 24 tc  0  32  0 r  . .   8  8  8  8 .  .  0 24  8  0  0  0  0  4 1 None
0x039 24 tc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0 24  0  0  0  0  0  4 1 None
0x03a 24 tc  0  32  0 r  . .   8  8  8  8 .  .  0 24  0  0  0  0  0  4 1 None
0x03b 24 tc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0 24  8 16 16 16 16  0 0 None
0x03c 24 tc  0  32  0 r  . .   8  8  8  8 .  .  0 24  8 16 16 16 16  0 0 None
0x03d 24 tc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0 24  0 16 16 16 16  0 0 None
0x03e 24 tc  0  32  0 r  . .   8  8  8  8 .  .  0 24  0 16 16 16 16  0 0 None
0x03f 24 tc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0 24  8  0  0  0  0  6 1 None
0x040 24 tc  0  32  0 r  . .   8  8  8  8 .  .  0 24  8  0  0  0  0  6 1 None
0x041 24 tc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0 24  0  0  0  0  0  6 1 None
0x042 24 tc  0  32  0 r  . .   8  8  8  8 .  .  0 24  0  0  0  0  0  6 1 None
0x043 24 tc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0 24  8 16 16 16 16  0 0 None
0x044 24 tc  0  32  0 r  . .   8  8  8  8 .  .  0 24  8 16 16 16 16  0 0 None
0x045 24 tc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0 24  0 16 16 16 16  0 0 None
0x046 24 tc  0  32  0 r  . .   8  8  8  8 .  .  0 24  0 16 16 16 16  0 0 None
0x047 24 tc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0 24  8  0  0  0  0  8 1 None
0x048 24 tc  0  32  0 r  . .   8  8  8  8 .  .  0 24  8  0  0  0  0  8 1 None
0x049 24 tc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0 24  0  0  0  0  0  8 1 None
0x04a 24 tc  0  32  0 r  . .   8  8  8  8 .  .  0 24  0  0  0  0  0  8 1 None
0x04b 24 dc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0 24  8 16 16 16 16  0 0 None
0x04c 24 dc  0  32  0 r  . .   8  8  8  8 .  .  0 24  8 16 16 16 16  0 0 None
0x04d 24 dc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0 24  0 16 16 16 16  0 0 None
0x04e 24 dc  0  32  0 r  . .   8  8  8  8 .  .  0 24  0 16 16 16 16  0 0 None
0x04f 24 dc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0 24  8  0  0  0  0  0 0 None
0x050 24 dc  0  32  0 r  . .   8  8  8  8 .  .  0 24  8  0  0  0  0  0 0 None
0x051 24 dc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0 24  0  0  0  0  0  0 0 None
0x052 24 dc  0  32  0 r  . .   8  8  8  8 .  .  0 24  0  0  0  0  0  0 0 None
0x053 24 dc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0 24  8 16 16 16 16  0 0 None
0x054 24 dc  0  32  0 r  . .   8  8  8  8 .  .  0 24  8 16 16 16 16  0 0 None
0x055 24 dc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0 24  0 16 16 16 16  0 0 None
0x056 24 dc  0  32  0 r  . .   8  8  8  8 .  .  0 24  0 16 16 16 16  0 0 None
0x057 24 dc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0 24  8  0  0  0  0  2 1 None
0x058 24 dc  0  32  0 r  . .   8  8  8  8 .  .  0 24  8  0  0  0  0  2 1 None
0x059 24 dc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0 24  0  0  0  0  0  2 1 None
0x05a 24 dc  0  32  0 r  . .   8  8  8  8 .  .  0 24  0  0  0  0  0  2 1 None
0x05b 24 dc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0 24  8 16 16 16 16  0 0 None
0x05c 24 dc  0  32  0 r  . .   8  8  8  8 .  .  0 24  8 16 16 16 16  0 0 None
0x05d 24 dc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0 24  0 16 16 16 16  0 0 None
0x05e 24 dc  0  32  0 r  . .   8  8  8  8 .  .  0 24  0 16 16 16 16  0 0 None
0x05f 24 dc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0 24  8  0  0  0  0  4 1 None
0x060 24 dc  0  32  0 r  . .   8  8  8  8 .  .  0 24  8  0  0  0  0  4 1 None
0x061 24 dc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0 24  0  0  0  0  0  4 1 None
0x062 24 dc  0  32  0 r  . .   8  8  8  8 .  .  0 24  0  0  0  0  0  4 1 None
0x063 24 dc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0 24  8 16 16 16 16  0 0 None
0x064 24 dc  0  32  0 r  . .   8  8  8  8 .  .  0 24  8 16 16 16 16  0 0 None
0x065 24 dc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0 24  0 16 16 16 16  0 0 None
0x066 24 dc  0  32  0 r  . .   8  8  8  8 .  .  0 24  0 16 16 16 16  0 0 None
0x067 24 dc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0 24  8  0  0  0  0  6 1 None
0x068 24 dc  0  32  0 r  . .   8  8  8  8 .  .  0 24  8  0  0  0  0  6 1 None
0x069 24 dc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0 24  0  0  0  0  0  6 1 None
0x06a 24 dc  0  32  0 r  . .   8  8  8  8 .  .  0 24  0  0  0  0  0  6 1 None
0x06b 24 dc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0 24  8 16 16 16 16  0 0 None
0x06c 24 dc  0  32  0 r  . .   8  8  8  8 .  .  0 24  8 16 16 16 16  0 0 None
0x06d 24 dc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0 24  0 16 16 16 16  0 0 None
0x06e 24 dc  0  32  0 r  . .   8  8  8  8 .  .  0 24  0 16 16 16 16  0 0 None
0x06f 24 dc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0 24  8  0  0  0  0  8 1 None
0x070 24 dc  0  32  0 r  . .   8  8  8  8 .  .  0 24  8  0  0  0  0  8 1 None
0x071 24 dc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0 24  0  0  0  0  0  8 1 None
0x072 24 dc  0  32  0 r  . .   8  8  8  8 .  .  0 24  0  0  0  0  0  8 1 None
0x0ad 32 tc  0  32  0 r  . .   8  8  8  8 .  .  0 24  0  0  0  0  0  4 1 Ncon

91 GLXFBConfigs:
    visual  x   bf lv rg d st  colorbuffer  sr ax dp st accumbuffer  ms  cav
  id dep cl sp  sz l  ci b ro  r  g  b  a F gb bf th cl  r  g  b  a ns b eat
----------------------------------------------------------------------------
0x023 24 tc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0 24  8 16 16 16 16  0 0 None
0x024 24 tc  0  32  0 r  . .   8  8  8  8 .  .  0 24  8 16 16 16 16  0 0 None
0x025 24 tc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0 24  0 16 16 16 16  0 0 None
0x026 24 tc  0  32  0 r  . .   8  8  8  8 .  .  0 24  0 16 16 16 16  0 0 None
0x027 24 tc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0 24  8  0  0  0  0  0 0 None
0x028 24 tc  0  32  0 r  . .   8  8  8  8 .  .  0 24  8  0  0  0  0  0 0 None
0x029 24 tc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0 24  0  0  0  0  0  0 0 None
0x02a 24 tc  0  32  0 r  . .   8  8  8  8 .  .  0 24  0  0  0  0  0  0 0 None
0x02b 24 tc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0 24  8 16 16 16 16  0 0 None
0x02c 24 tc  0  32  0 r  . .   8  8  8  8 .  .  0 24  8 16 16 16 16  0 0 None
0x02d 24 tc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0 24  0 16 16 16 16  0 0 None
0x02e 24 tc  0  32  0 r  . .   8  8  8  8 .  .  0 24  0 16 16 16 16  0 0 None
0x02f 24 tc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0 24  8  0  0  0  0  2 1 None
0x030 24 tc  0  32  0 r  . .   8  8  8  8 .  .  0 24  8  0  0  0  0  2 1 None
0x031 24 tc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0 24  0  0  0  0  0  2 1 None
0x032 24 tc  0  32  0 r  . .   8  8  8  8 .  .  0 24  0  0  0  0  0  2 1 None
0x033 24 tc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0 24  8 16 16 16 16  0 0 None
0x034 24 tc  0  32  0 r  . .   8  8  8  8 .  .  0 24  8 16 16 16 16  0 0 None
0x035 24 tc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0 24  0 16 16 16 16  0 0 None
0x036 24 tc  0  32  0 r  . .   8  8  8  8 .  .  0 24  0 16 16 16 16  0 0 None
0x037 24 tc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0 24  8  0  0  0  0  4 1 None
0x038 24 tc  0  32  0 r  . .   8  8  8  8 .  .  0 24  8  0  0  0  0  4 1 None
0x039 24 tc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0 24  0  0  0  0  0  4 1 None
0x03a 24 tc  0  32  0 r  . .   8  8  8  8 .  .  0 24  0  0  0  0  0  4 1 None
0x03b 24 tc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0 24  8 16 16 16 16  0 0 None
0x03c 24 tc  0  32  0 r  . .   8  8  8  8 .  .  0 24  8 16 16 16 16  0 0 None
0x03d 24 tc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0 24  0 16 16 16 16  0 0 None
0x03e 24 tc  0  32  0 r  . .   8  8  8  8 .  .  0 24  0 16 16 16 16  0 0 None
0x03f 24 tc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0 24  8  0  0  0  0  6 1 None
0x040 24 tc  0  32  0 r  . .   8  8  8  8 .  .  0 24  8  0  0  0  0  6 1 None
0x041 24 tc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0 24  0  0  0  0  0  6 1 None
0x042 24 tc  0  32  0 r  . .   8  8  8  8 .  .  0 24  0  0  0  0  0  6 1 None
0x043 24 tc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0 24  8 16 16 16 16  0 0 None
0x044 24 tc  0  32  0 r  . .   8  8  8  8 .  .  0 24  8 16 16 16 16  0 0 None
0x045 24 tc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0 24  0 16 16 16 16  0 0 None
0x046 24 tc  0  32  0 r  . .   8  8  8  8 .  .  0 24  0 16 16 16 16  0 0 None
0x047 24 tc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0 24  8  0  0  0  0  8 1 None
0x048 24 tc  0  32  0 r  . .   8  8  8  8 .  .  0 24  8  0  0  0  0  8 1 None
0x049 24 tc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0 24  0  0  0  0  0  8 1 None
0x04a 24 tc  0  32  0 r  . .   8  8  8  8 .  .  0 24  0  0  0  0  0  8 1 None
0x04b 24 dc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0 24  8 16 16 16 16  0 0 None
0x04c 24 dc  0  32  0 r  . .   8  8  8  8 .  .  0 24  8 16 16 16 16  0 0 None
0x04d 24 dc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0 24  0 16 16 16 16  0 0 None
0x04e 24 dc  0  32  0 r  . .   8  8  8  8 .  .  0 24  0 16 16 16 16  0 0 None
0x04f 24 dc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0 24  8  0  0  0  0  0 0 None
0x050 24 dc  0  32  0 r  . .   8  8  8  8 .  .  0 24  8  0  0  0  0  0 0 None
0x051 24 dc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0 24  0  0  0  0  0  0 0 None
0x052 24 dc  0  32  0 r  . .   8  8  8  8 .  .  0 24  0  0  0  0  0  0 0 None
0x053 24 dc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0 24  8 16 16 16 16  0 0 None
0x054 24 dc  0  32  0 r  . .   8  8  8  8 .  .  0 24  8 16 16 16 16  0 0 None
0x055 24 dc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0 24  0 16 16 16 16  0 0 None
0x056 24 dc  0  32  0 r  . .   8  8  8  8 .  .  0 24  0 16 16 16 16  0 0 None
0x057 24 dc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0 24  8  0  0  0  0  2 1 None
0x058 24 dc  0  32  0 r  . .   8  8  8  8 .  .  0 24  8  0  0  0  0  2 1 None
0x059 24 dc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0 24  0  0  0  0  0  2 1 None
0x05a 24 dc  0  32  0 r  . .   8  8  8  8 .  .  0 24  0  0  0  0  0  2 1 None
0x05b 24 dc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0 24  8 16 16 16 16  0 0 None
0x05c 24 dc  0  32  0 r  . .   8  8  8  8 .  .  0 24  8 16 16 16 16  0 0 None
0x05d 24 dc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0 24  0 16 16 16 16  0 0 None
0x05e 24 dc  0  32  0 r  . .   8  8  8  8 .  .  0 24  0 16 16 16 16  0 0 None
0x05f 24 dc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0 24  8  0  0  0  0  4 1 None
0x060 24 dc  0  32  0 r  . .   8  8  8  8 .  .  0 24  8  0  0  0  0  4 1 None
0x061 24 dc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0 24  0  0  0  0  0  4 1 None
0x062 24 dc  0  32  0 r  . .   8  8  8  8 .  .  0 24  0  0  0  0  0  4 1 None
0x063 24 dc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0 24  8 16 16 16 16  0 0 None
0x064 24 dc  0  32  0 r  . .   8  8  8  8 .  .  0 24  8 16 16 16 16  0 0 None
0x065 24 dc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0 24  0 16 16 16 16  0 0 None
0x066 24 dc  0  32  0 r  . .   8  8  8  8 .  .  0 24  0 16 16 16 16  0 0 None
0x067 24 dc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0 24  8  0  0  0  0  6 1 None
0x068 24 dc  0  32  0 r  . .   8  8  8  8 .  .  0 24  8  0  0  0  0  6 1 None
0x069 24 dc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0 24  0  0  0  0  0  6 1 None
0x06a 24 dc  0  32  0 r  . .   8  8  8  8 .  .  0 24  0  0  0  0  0  6 1 None
0x06b 24 dc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0 24  8 16 16 16 16  0 0 None
0x06c 24 dc  0  32  0 r  . .   8  8  8  8 .  .  0 24  8 16 16 16 16  0 0 None
0x06d 24 dc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0 24  0 16 16 16 16  0 0 None
0x06e 24 dc  0  32  0 r  . .   8  8  8  8 .  .  0 24  0 16 16 16 16  0 0 None
0x06f 24 dc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0 24  8  0  0  0  0  8 1 None
0x070 24 dc  0  32  0 r  . .   8  8  8  8 .  .  0 24  8  0  0  0  0  8 1 None
0x071 24 dc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0 24  0  0  0  0  0  8 1 None
0x072 24 dc  0  32  0 r  . .   8  8  8  8 .  .  0 24  0  0  0  0  0  8 1 None
0x0ad 32 tc  0  32  0 r  . .   8  8  8  8 .  .  0 24  0  0  0  0  0  4 1 Ncon
0x0ad 32 tc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0 24  0  0  0  0  0  0 0 Ncon
0x0ad 32 tc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0 24  8  0  0  0  0  0 0 Ncon
0x0ad 32 tc  0  32  0 r  . .   8  8  8  8 .  .  0 24  8  0  0  0  0  0 0 Ncon
0x0ad 32 tc  0  32  0 r  . .   8  8  8  8 .  .  0  0  0  0  0  0  0  0 0 Ncon
0x0ad  0 tc  0 128  0    y .  32 32 32 32 .  .  0 24  0  0  0  0  0  0 0 None
0x0ad  0 tc  0 128  0    . .  32 32 32 32 .  .  0 24  0  0  0  0  0  0 0 None
0x0ad  0 tc  0  64  0    y .  16 16 16 16 .  .  0 24  0  0  0  0  0  0 0 None
0x0ad  0 tc  0  64  0    . .  16 16 16 16 .  .  0 24  0  0  0  0  0  0 0 None
0x0ad  0 tc  0  32  0    y .  11 11 10  0 .  .  0 24  0  0  0  0  0  0 0 None
0x0ad  0 tc  0  32  0    . .  11 11 10  0 .  .  0 24  0  0  0  0  0  0 0 None

A sestava je následující: ASUS F2A85-M LE, AMD Trinity A10-5800K, 4x 3.8 GHz, grafické jádro Radeon HD 7660D, 2x4gb DDR3, 1600MHz.
Poslal: Rutoslav
« kdy: Listopad 23, 2014, 13:06:31 »

Nic nepíšeš o hardware, o monitorování teplot, těch negativních vlivů může být moooc.
Zkus příkaz:
glxinfo

Ooo, děkuji za zájem. Takže jsem zadal a vyskočilo následující:
Kód: [Vybrat]
name of display: :0
display: :0  screen: 0
direct rendering: Yes
server glx vendor string: ATI
server glx version string: 1.4
server glx extensions:
    GLX_ARB_multisample, GLX_EXT_import_context, GLX_EXT_texture_from_pixmap,
    GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating, GLX_OML_swap_method,
    GLX_SGIS_multisample, GLX_SGIX_fbconfig, GLX_SGIX_pbuffer,
    GLX_SGIX_visual_select_group, GLX_SGI_make_current_read,
    GLX_SGI_swap_control
client glx vendor string: ATI
client glx version string: 1.4
client glx extensions:
    GLX_AMD_gpu_association, GLX_ARB_create_context,
    GLX_ARB_create_context_profile, GLX_ARB_fbconfig_float,
    GLX_ARB_get_proc_address, GLX_ARB_multisample, GLX_EXT_buffer_age,
    GLX_EXT_framebuffer_sRGB, GLX_EXT_import_context, GLX_EXT_swap_control,
    GLX_EXT_texture_from_pixmap, GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating,
    GLX_MESA_allocate_memory, GLX_MESA_copy_sub_buffer, GLX_MESA_swap_control,
    GLX_MESA_swap_frame_usage, GLX_NV_swap_group, GLX_OML_swap_method,
    GLX_SGIS_multisample, GLX_SGIX_fbconfig, GLX_SGIX_pbuffer,
    GLX_SGIX_swap_barrier, GLX_SGIX_swap_group, GLX_SGIX_visual_select_group,
    GLX_SGI_make_current_read, GLX_SGI_swap_control, GLX_SGI_video_sync
GLX version: 1.4
GLX extensions:
    GLX_ARB_create_context, GLX_ARB_create_context_profile,
    GLX_ARB_get_proc_address, GLX_ARB_multisample, GLX_EXT_buffer_age,
    GLX_EXT_import_context, GLX_EXT_swap_control, GLX_EXT_texture_from_pixmap,
    GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating, GLX_MESA_swap_control,
    GLX_NV_swap_group, GLX_OML_swap_method, GLX_SGIS_multisample,
    GLX_SGIX_fbconfig, GLX_SGIX_pbuffer, GLX_SGIX_swap_barrier,
    GLX_SGIX_swap_group, GLX_SGIX_visual_select_group,
    GLX_SGI_make_current_read, GLX_SGI_swap_control, GLX_SGI_video_sync
OpenGL vendor string: Advanced Micro Devices, Inc.
OpenGL renderer string: AMD Radeon HD 7660D
OpenGL core profile version string: 4.3.12874 Core Profile Context 14.10.1006
OpenGL core profile shading language version string: 4.30
OpenGL core profile context flags: (none)
OpenGL core profile profile mask: core profile
OpenGL core profile extensions:
    GL_AMDX_debug_output, GL_AMDX_vertex_shader_tessellator,
    GL_AMD_blend_minmax_factor, GL_AMD_conservative_depth,
    GL_AMD_debug_output, GL_AMD_depth_clamp_separate,
    GL_AMD_draw_buffers_blend, GL_AMD_framebuffer_sample_positions,
    GL_AMD_multi_draw_indirect, GL_AMD_name_gen_delete,
    GL_AMD_performance_monitor, GL_AMD_pinned_memory,
    GL_AMD_query_buffer_object, GL_AMD_sample_positions,
    GL_AMD_seamless_cubemap_per_texture, GL_AMD_shader_atomic_counter_ops,
    GL_AMD_shader_stencil_export, GL_AMD_shader_trace,
    GL_AMD_texture_cube_map_array, GL_AMD_texture_texture4,
    GL_AMD_transform_feedback3_lines_triangles, GL_AMD_vertex_shader_layer,
    GL_AMD_vertex_shader_tessellator, GL_AMD_vertex_shader_viewport_index,
    GL_ARB_ES2_compatibility, GL_ARB_ES3_compatibility,
    GL_ARB_arrays_of_arrays, GL_ARB_base_instance, GL_ARB_blend_func_extended,
    GL_ARB_buffer_storage, GL_ARB_clear_buffer_object, GL_ARB_clear_texture,
    GL_ARB_color_buffer_float, GL_ARB_compressed_texture_pixel_storage,
    GL_ARB_compute_shader, GL_ARB_conservative_depth, GL_ARB_copy_buffer,
    GL_ARB_copy_image, GL_ARB_debug_output, GL_ARB_depth_buffer_float,
    GL_ARB_depth_clamp, GL_ARB_depth_texture, GL_ARB_draw_buffers,
    GL_ARB_draw_buffers_blend, GL_ARB_draw_elements_base_vertex,
    GL_ARB_draw_indirect, GL_ARB_draw_instanced, GL_ARB_enhanced_layouts,
    GL_ARB_explicit_attrib_location, GL_ARB_explicit_uniform_location,
    GL_ARB_fragment_coord_conventions, GL_ARB_fragment_layer_viewport,
    GL_ARB_fragment_program, GL_ARB_fragment_program_shadow,
    GL_ARB_fragment_shader, GL_ARB_framebuffer_no_attachments,
    GL_ARB_framebuffer_object, GL_ARB_framebuffer_sRGB,
    GL_ARB_geometry_shader4, GL_ARB_get_program_binary, GL_ARB_gpu_shader5,
    GL_ARB_gpu_shader_fp64, GL_ARB_half_float_pixel, GL_ARB_half_float_vertex,
    GL_ARB_imaging, GL_ARB_instanced_arrays, GL_ARB_internalformat_query,
    GL_ARB_internalformat_query2, GL_ARB_invalidate_subdata,
    GL_ARB_map_buffer_alignment, GL_ARB_map_buffer_range, GL_ARB_multi_bind,
    GL_ARB_multi_draw_indirect, GL_ARB_multisample, GL_ARB_multitexture,
    GL_ARB_occlusion_query, GL_ARB_occlusion_query2,
    GL_ARB_pixel_buffer_object, GL_ARB_point_parameters, GL_ARB_point_sprite,
    GL_ARB_program_interface_query, GL_ARB_provoking_vertex,
    GL_ARB_query_buffer_object, GL_ARB_sample_shading, GL_ARB_sampler_objects,
    GL_ARB_seamless_cube_map, GL_ARB_seamless_cubemap_per_texture,
    GL_ARB_separate_shader_objects, GL_ARB_shader_atomic_counters,
    GL_ARB_shader_bit_encoding, GL_ARB_shader_image_load_store,
    GL_ARB_shader_image_size, GL_ARB_shader_objects, GL_ARB_shader_precision,
    GL_ARB_shader_stencil_export, GL_ARB_shader_storage_buffer_object,
    GL_ARB_shader_subroutine, GL_ARB_shader_texture_lod,
    GL_ARB_shading_language_100, GL_ARB_shading_language_420pack,
    GL_ARB_shading_language_packing, GL_ARB_shadow, GL_ARB_shadow_ambient,
    GL_ARB_stencil_texturing, GL_ARB_sync, GL_ARB_tessellation_shader,
    GL_ARB_texture_border_clamp, GL_ARB_texture_buffer_object,
    GL_ARB_texture_buffer_object_rgb32, GL_ARB_texture_buffer_range,
    GL_ARB_texture_compression, GL_ARB_texture_compression_bptc,
    GL_ARB_texture_compression_rgtc, GL_ARB_texture_cube_map,
    GL_ARB_texture_cube_map_array, GL_ARB_texture_env_add,
    GL_ARB_texture_env_combine, GL_ARB_texture_env_crossbar,
    GL_ARB_texture_env_dot3, GL_ARB_texture_float, GL_ARB_texture_gather,
    GL_ARB_texture_mirror_clamp_to_edge, GL_ARB_texture_mirrored_repeat,
    GL_ARB_texture_multisample, GL_ARB_texture_non_power_of_two,
    GL_ARB_texture_query_levels, GL_ARB_texture_query_lod,
    GL_ARB_texture_rectangle, GL_ARB_texture_rg, GL_ARB_texture_rgb10_a2ui,
    GL_ARB_texture_snorm, GL_ARB_texture_stencil8, GL_ARB_texture_storage,
    GL_ARB_texture_storage_multisample, GL_ARB_texture_swizzle,
    GL_ARB_texture_view, GL_ARB_timer_query, GL_ARB_transform_feedback2,
    GL_ARB_transform_feedback3, GL_ARB_transform_feedback_instanced,
    GL_ARB_transpose_matrix, GL_ARB_uniform_buffer_object,
    GL_ARB_vertex_array_bgra, GL_ARB_vertex_array_object,
    GL_ARB_vertex_attrib_64bit, GL_ARB_vertex_attrib_binding,
    GL_ARB_vertex_buffer_object, GL_ARB_vertex_program, GL_ARB_vertex_shader,
    GL_ARB_vertex_type_10f_11f_11f_rev, GL_ARB_vertex_type_2_10_10_10_rev,
    GL_ARB_viewport_array, GL_ARB_window_pos, GL_ATI_draw_buffers,
    GL_ATI_envmap_bumpmap, GL_ATI_fragment_shader, GL_ATI_meminfo,
    GL_ATI_separate_stencil, GL_ATI_texture_compression_3dc,
    GL_ATI_texture_env_combine3, GL_ATI_texture_float,
    GL_ATI_texture_mirror_once, GL_EXT_abgr, GL_EXT_bgra,
    GL_EXT_bindable_uniform, GL_EXT_blend_color,
    GL_EXT_blend_equation_separate, GL_EXT_blend_func_separate,
    GL_EXT_blend_minmax, GL_EXT_blend_subtract, GL_EXT_compiled_vertex_array,
    GL_EXT_copy_buffer, GL_EXT_copy_texture, GL_EXT_direct_state_access,
    GL_EXT_draw_buffers2, GL_EXT_draw_instanced, GL_EXT_draw_range_elements,
    GL_EXT_fog_coord, GL_EXT_framebuffer_blit, GL_EXT_framebuffer_multisample,
    GL_EXT_framebuffer_object, GL_EXT_framebuffer_sRGB,
    GL_EXT_geometry_shader4, GL_EXT_gpu_program_parameters,
    GL_EXT_gpu_shader4, GL_EXT_histogram, GL_EXT_multi_draw_arrays,
    GL_EXT_packed_depth_stencil, GL_EXT_packed_float, GL_EXT_packed_pixels,
    GL_EXT_pixel_buffer_object, GL_EXT_point_parameters,
    GL_EXT_provoking_vertex, GL_EXT_rescale_normal, GL_EXT_secondary_color,
    GL_EXT_separate_specular_color, GL_EXT_shader_image_load_store,
    GL_EXT_shader_integer_mix, GL_EXT_shadow_funcs, GL_EXT_stencil_wrap,
    GL_EXT_subtexture, GL_EXT_texgen_reflection, GL_EXT_texture3D,
    GL_EXT_texture_array, GL_EXT_texture_buffer_object,
    GL_EXT_texture_compression_bptc, GL_EXT_texture_compression_latc,
    GL_EXT_texture_compression_rgtc, GL_EXT_texture_compression_s3tc,
    GL_EXT_texture_cube_map, GL_EXT_texture_edge_clamp,
    GL_EXT_texture_env_add, GL_EXT_texture_env_combine,
    GL_EXT_texture_env_dot3, GL_EXT_texture_filter_anisotropic,
    GL_EXT_texture_integer, GL_EXT_texture_lod, GL_EXT_texture_lod_bias,
    GL_EXT_texture_mirror_clamp, GL_EXT_texture_object,
    GL_EXT_texture_rectangle, GL_EXT_texture_sRGB, GL_EXT_texture_sRGB_decode,
    GL_EXT_texture_shared_exponent, GL_EXT_texture_snorm,
    GL_EXT_texture_storage, GL_EXT_texture_swizzle, GL_EXT_timer_query,
    GL_EXT_transform_feedback, GL_EXT_vertex_array, GL_EXT_vertex_array_bgra,
    GL_EXT_vertex_attrib_64bit, GL_IBM_texture_mirrored_repeat, GL_KHR_debug,
    GL_KTX_buffer_region, GL_NV_blend_square, GL_NV_conditional_render,
    GL_NV_copy_depth_to_color, GL_NV_copy_image, GL_NV_depth_buffer_float,
    GL_NV_explicit_multisample, GL_NV_float_buffer, GL_NV_half_float,
    GL_NV_primitive_restart, GL_NV_texgen_reflection, GL_NV_texture_barrier,
    GL_SGIS_generate_mipmap, GL_SGIS_texture_edge_clamp, GL_SGIS_texture_lod,
    GL_SUN_multi_draw_arrays, GL_WIN_swap_hint

OpenGL version string: 4.4.12874 Compatibility Profile Context 14.10.1006
OpenGL shading language version string: 4.30
OpenGL context flags: (none)
OpenGL profile mask: compatibility profile
OpenGL extensions:
    GL_AMDX_debug_output, GL_AMDX_vertex_shader_tessellator,
    GL_AMD_blend_minmax_factor, GL_AMD_conservative_depth,
    GL_AMD_debug_output, GL_AMD_depth_clamp_separate,
    GL_AMD_draw_buffers_blend, GL_AMD_framebuffer_sample_positions,
    GL_AMD_multi_draw_indirect, GL_AMD_name_gen_delete,
    GL_AMD_performance_monitor, GL_AMD_pinned_memory,
    GL_AMD_query_buffer_object, GL_AMD_sample_positions,
    GL_AMD_seamless_cubemap_per_texture, GL_AMD_shader_atomic_counter_ops,
    GL_AMD_shader_stencil_export, GL_AMD_shader_trace,
    GL_AMD_texture_cube_map_array, GL_AMD_texture_texture4,
    GL_AMD_transform_feedback3_lines_triangles, GL_AMD_vertex_shader_layer,
    GL_AMD_vertex_shader_tessellator, GL_AMD_vertex_shader_viewport_index,
    GL_ARB_ES2_compatibility, GL_ARB_ES3_compatibility,
    GL_ARB_arrays_of_arrays, GL_ARB_base_instance, GL_ARB_blend_func_extended,
    GL_ARB_buffer_storage, GL_ARB_clear_buffer_object, GL_ARB_clear_texture,
    GL_ARB_color_buffer_float, GL_ARB_compatibility,
    GL_ARB_compressed_texture_pixel_storage, GL_ARB_compute_shader,
    GL_ARB_conservative_depth, GL_ARB_copy_buffer, GL_ARB_copy_image,
    GL_ARB_debug_output, GL_ARB_depth_buffer_float, GL_ARB_depth_clamp,
    GL_ARB_depth_texture, GL_ARB_draw_buffers, GL_ARB_draw_buffers_blend,
    GL_ARB_draw_elements_base_vertex, GL_ARB_draw_indirect,
    GL_ARB_draw_instanced, GL_ARB_enhanced_layouts,
    GL_ARB_explicit_attrib_location, GL_ARB_explicit_uniform_location,
    GL_ARB_fragment_coord_conventions, GL_ARB_fragment_layer_viewport,
    GL_ARB_fragment_program, GL_ARB_fragment_program_shadow,
    GL_ARB_fragment_shader, GL_ARB_framebuffer_no_attachments,
    GL_ARB_framebuffer_object, GL_ARB_framebuffer_sRGB,
    GL_ARB_geometry_shader4, GL_ARB_get_program_binary, GL_ARB_gpu_shader5,
    GL_ARB_gpu_shader_fp64, GL_ARB_half_float_pixel, GL_ARB_half_float_vertex,
    GL_ARB_imaging, GL_ARB_instanced_arrays, GL_ARB_internalformat_query,
    GL_ARB_internalformat_query2, GL_ARB_invalidate_subdata,
    GL_ARB_map_buffer_alignment, GL_ARB_map_buffer_range, GL_ARB_multi_bind,
    GL_ARB_multi_draw_indirect, GL_ARB_multisample, GL_ARB_multitexture,
    GL_ARB_occlusion_query, GL_ARB_occlusion_query2,
    GL_ARB_pixel_buffer_object, GL_ARB_point_parameters, GL_ARB_point_sprite,
    GL_ARB_program_interface_query, GL_ARB_provoking_vertex,
    GL_ARB_query_buffer_object, GL_ARB_sample_shading, GL_ARB_sampler_objects,
    GL_ARB_seamless_cube_map, GL_ARB_seamless_cubemap_per_texture,
    GL_ARB_separate_shader_objects, GL_ARB_shader_atomic_counters,
    GL_ARB_shader_bit_encoding, GL_ARB_shader_image_load_store,
    GL_ARB_shader_image_size, GL_ARB_shader_objects, GL_ARB_shader_precision,
    GL_ARB_shader_stencil_export, GL_ARB_shader_storage_buffer_object,
    GL_ARB_shader_subroutine, GL_ARB_shader_texture_lod,
    GL_ARB_shading_language_100, GL_ARB_shading_language_420pack,
    GL_ARB_shading_language_packing, GL_ARB_shadow, GL_ARB_shadow_ambient,
    GL_ARB_stencil_texturing, GL_ARB_sync, GL_ARB_tessellation_shader,
    GL_ARB_texture_border_clamp, GL_ARB_texture_buffer_object,
    GL_ARB_texture_buffer_object_rgb32, GL_ARB_texture_buffer_range,
    GL_ARB_texture_compression, GL_ARB_texture_compression_bptc,
    GL_ARB_texture_compression_rgtc, GL_ARB_texture_cube_map,
    GL_ARB_texture_cube_map_array, GL_ARB_texture_env_add,
    GL_ARB_texture_env_combine, GL_ARB_texture_env_crossbar,
    GL_ARB_texture_env_dot3, GL_ARB_texture_float, GL_ARB_texture_gather,
    GL_ARB_texture_mirror_clamp_to_edge, GL_ARB_texture_mirrored_repeat,
    GL_ARB_texture_multisample, GL_ARB_texture_non_power_of_two,
    GL_ARB_texture_query_levels, GL_ARB_texture_query_lod,
    GL_ARB_texture_rectangle, GL_ARB_texture_rg, GL_ARB_texture_rgb10_a2ui,
    GL_ARB_texture_snorm, GL_ARB_texture_stencil8, GL_ARB_texture_storage,
    GL_ARB_texture_storage_multisample, GL_ARB_texture_swizzle,
    GL_ARB_texture_view, GL_ARB_timer_query, GL_ARB_transform_feedback2,
    GL_ARB_transform_feedback3, GL_ARB_transform_feedback_instanced,
    GL_ARB_transpose_matrix, GL_ARB_uniform_buffer_object,
    GL_ARB_vertex_array_bgra, GL_ARB_vertex_array_object,
    GL_ARB_vertex_attrib_64bit, GL_ARB_vertex_attrib_binding,
    GL_ARB_vertex_buffer_object, GL_ARB_vertex_program, GL_ARB_vertex_shader,
    GL_ARB_vertex_type_10f_11f_11f_rev, GL_ARB_vertex_type_2_10_10_10_rev,
    GL_ARB_viewport_array, GL_ARB_window_pos, GL_ATI_draw_buffers,
    GL_ATI_envmap_bumpmap, GL_ATI_fragment_shader, GL_ATI_meminfo,
    GL_ATI_separate_stencil, GL_ATI_texture_compression_3dc,
    GL_ATI_texture_env_combine3, GL_ATI_texture_float,
    GL_ATI_texture_mirror_once, GL_EXT_abgr, GL_EXT_bgra,
    GL_EXT_bindable_uniform, GL_EXT_blend_color,
    GL_EXT_blend_equation_separate, GL_EXT_blend_func_separate,
    GL_EXT_blend_minmax, GL_EXT_blend_subtract, GL_EXT_compiled_vertex_array,
    GL_EXT_copy_buffer, GL_EXT_copy_texture, GL_EXT_direct_state_access,
    GL_EXT_draw_buffers2, GL_EXT_draw_instanced, GL_EXT_draw_range_elements,
    GL_EXT_fog_coord, GL_EXT_framebuffer_blit, GL_EXT_framebuffer_multisample,
    GL_EXT_framebuffer_object, GL_EXT_framebuffer_sRGB,
    GL_EXT_geometry_shader4, GL_EXT_gpu_program_parameters,
    GL_EXT_gpu_shader4, GL_EXT_histogram, GL_EXT_multi_draw_arrays,
    GL_EXT_packed_depth_stencil, GL_EXT_packed_float, GL_EXT_packed_pixels,
    GL_EXT_pixel_buffer_object, GL_EXT_point_parameters,
    GL_EXT_provoking_vertex, GL_EXT_rescale_normal, GL_EXT_secondary_color,
    GL_EXT_separate_specular_color, GL_EXT_shader_image_load_store,
    GL_EXT_shader_integer_mix, GL_EXT_shadow_funcs, GL_EXT_stencil_wrap,
    GL_EXT_subtexture, GL_EXT_texgen_reflection, GL_EXT_texture3D,
    GL_EXT_texture_array, GL_EXT_texture_buffer_object,
    GL_EXT_texture_compression_bptc, GL_EXT_texture_compression_latc,
    GL_EXT_texture_compression_rgtc, GL_EXT_texture_compression_s3tc,
    GL_EXT_texture_cube_map, GL_EXT_texture_edge_clamp,
    GL_EXT_texture_env_add, GL_EXT_texture_env_combine,
    GL_EXT_texture_env_dot3, GL_EXT_texture_filter_anisotropic,
    GL_EXT_texture_integer, GL_EXT_texture_lod, GL_EXT_texture_lod_bias,
    GL_EXT_texture_mirror_clamp, GL_EXT_texture_object,
    GL_EXT_texture_rectangle, GL_EXT_texture_sRGB, GL_EXT_texture_sRGB_decode,
    GL_EXT_texture_shared_exponent, GL_EXT_texture_snorm,
    GL_EXT_texture_storage, GL_EXT_texture_swizzle, GL_EXT_timer_query,
    GL_EXT_transform_feedback, GL_EXT_vertex_array, GL_EXT_vertex_array_bgra,
    GL_EXT_vertex_attrib_64bit, GL_IBM_texture_mirrored_repeat, GL_KHR_debug,
    GL_KTX_buffer_region, GL_NV_blend_square, GL_NV_conditional_render,
    GL_NV_copy_depth_to_color, GL_NV_copy_image, GL_NV_depth_buffer_float,
    GL_NV_explicit_multisample, GL_NV_float_buffer, GL_NV_half_float,
    GL_NV_primitive_restart, GL_NV_texgen_reflection, GL_NV_texture_barrier,
    GL_SGIS_generate_mipmap, GL_SGIS_texture_edge_clamp, GL_SGIS_texture_lod,
    GL_SUN_multi_draw_arrays, GL_WIN_swap_hint
Poslal: Jiří Doskočil
« kdy: Listopad 23, 2014, 02:25:28 »

Nic nepíšeš o hardware, o monitorování teplot, těch negativních vlivů může být moooc.
Zkus příkaz:
glxinfo
Poslal: Jiří Doskočil
« kdy: Listopad 23, 2014, 01:19:50 »

Ne, nic nemáš vyřešeno
Poslal: Rutoslav
« kdy: Listopad 22, 2014, 20:06:19 »

Je to jistější, měl jsme taky Radeon a vrátil jsem se k Nvidii.
Rozumím ;-). Děkuji všem za připomínky. Takže tak nějak vyřešeno.
Poslal: eda
« kdy: Listopad 22, 2014, 19:45:33 »

Je to jistější, měl jsme taky Radeon a vrátil jsem se k Nvidii.
Poslal: Rutoslav
« kdy: Listopad 22, 2014, 14:28:17 »

Ano podle tohoto používáš ovladač výrobce AMD. Který, to ti ukáže ovládací panel ccc, který máš ve spouštěči aplikacív Nástrojích. :)
Děkuji. Nevím tedy, proč je blbej Half life 2 nehratelný, když PC na to mám a v Catalystech mám nastaveno všechno v pohodě. Hmm, příště půjdu do Nvidie...
Poslal: eda
« kdy: Listopad 22, 2014, 14:21:30 »

Ano podle tohoto používáš ovladač výrobce AMD. Který, to ti ukáže ovládací panel ccc, který máš ve spouštěči aplikacív Nástrojích. :)
Poslal: Rutoslav
« kdy: Listopad 22, 2014, 13:04:32 »

to je cesta k souboru, kde si přečteš, který ovladač se používá

Aha, děkuji. Takže soudě dle tohoto
Kód: [Vybrat]
Section "Device"
    Identifier "device1"
    VendorName "Advanced Micro Devices, Inc. [AMD/ATI]"
    BoardName "ATI Radeon HD 6400 and later (radeon/fglrx)"
    Driver "fglrx"
    Option "DPMS"

Bude asi využívám ovladač v MG že?