Odpověď

Upozornění: do tohoto tématu bylo naposledy přispěno před 120 dny.
Zvažte prosím založení nového tématu.
Jméno:
E-mail:
Předmět:
Ikona zprávy:

Ověření:
Zadejte znaky zobrazené na obrázku
Poslechnout obrázek / Požádat o jiný obrázek

Zadejte znaky zobrazené na obrázku:
Kolik má průměrný člověk prstů na rukou? (slovem):
Po dnu přijde:

Zkratky: stiskněte shift+alt+s pro odeslání nebo shift+alt+p pro prohlédnutí


Shrnutí tématu

Poslal: Pavelt
« kdy: Říjen 25, 2016, 20:44:10 »

Je nainstalovaný, hledal jsem přes Správu softwaru: lib64gstreamer-plugins-base0.10_0 - GStreamer plugin libraries​ .
Poslal: Yullaw
« kdy: Říjen 25, 2016, 19:21:18 »

Zkoušel jsem také rozšíření "Zoom" v prohlížeči Chrome a kamera také funguje.
Poslal: Yullaw
« kdy: Říjen 25, 2016, 19:09:26 »

Ověř, že máš nainstalovaný balík lib64gstreamer-plugins-base0.10_0 pro svoji MGA5 64bit. Případně napiš SZ a domluvíme se na online ověření.
Poslal: Pavelt
« kdy: Říjen 25, 2016, 09:09:14 »

Vytvořil jsem nového uživatele a spustil pod ním Zoom. Kamera reaguje stejně jako pod uživatelem původním - obraz není, černá mění tón s připojenou kamerou a bez ní.
Pomohl by výpis spuštěných aplikací, aby bylo možné určit, která z nich by mohla kameru používat?
Poslal: Yullaw
« kdy: Říjen 24, 2016, 20:05:20 »

Spíše bych viděl problém u tvého kompu a softwaru. Zaregistroval jsem se také a kamera v nastavení Zoomu funguje. Ale funguje jen tehdy, není-li použita jiným programem! Tak, jak jsi psal, tmavě šedá obrazovka. Zapnu-li v Zoomu kameru a pak ve Skype, v Zoomu videoobraz ztmavne (stále se ale vidím) a Skype nezobrazí nic. Reaguje to stejně, jakmile kameru spustím prvně ve Skype.

Zkus vytvořit nového uživatele, ve kterém se nespustí žádný externí program. Zkus pak Zoom vyzkoušet tam.
Poslal: Pavelt
« kdy: Říjen 24, 2016, 08:35:44 »

Probíral jsem se nastavením i podle návodu v technické podpoře, ale bezvýsledně. Test videa probíhal tak, že obrazovka měla s připojenou kamerou určitou černou barvu, jakmile jsem odpojil kameru od USB, černá změnila tón. Jakmile jsem kameru připojil, barva se změnila zase na tu původní černou. Aplikace ZOOM i systém tedy na připojení kamery reaguje. Ve Skype a jiných aplikcích mi kamera jede v pořádku, obraz se zobrazuje jak má. Domnívám se, že může jít o něco nedořešeného v ZOOMu, protože v jeho nastavení už nevidím nic, s čím bych mohl pohnout.
Minulý týden jsem měl první videokonferenci, a po ostatních stránkách ZOOM fungoval perfektně. Videa ostatních účastníků jsem viděl v pořádku.
Poslal: Yullaw
« kdy: Říjen 23, 2016, 18:47:34 »

Musel jsem nainstalovat chybějící knihovnu libxcb-xtest.so.0 .
Pak se zoom spustil a vypadá to, že jede. Ale ačkoliv v jiných aplikacích mi funguje kamera, v zoomu ne. Zoom rozpozná, kdy je připojená a kdy ne, ale neukazuje obraz.
Zkoušel jsi technickou podporu? https://support.zoom.us/hc/en-us/articles/201362313-How-Do-I-Test-My-Video-

Když spustím zoom v terminálu, ukazuje hlášení a terminál se zasekne - nedokončí skript až do příkazové řádky:
Kód: [Vybrat]
$ ./ZoomLauncher
cmd line:
[CZPClientLogMgr::LogClientEnvironment] [MacAddr: 00:1E:4F:B1:AA:76][client: Linux][OS: Mageia 5][Hardware: CPU Core:2 Frenquency:2.333 G Memory size:2478MB CPU Brand:Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU     E6550  @ 2.33GHz][Req ID: ]
Linux Client Version is 2.0.63547.0830
Graphics Card Info:: 00:02.0 VGA compatible controller: Intel Corporation 82Q35 Express Integrated Graphics Controller (rev 02)
AppIconMgr::systemDesktopName log Desktop Name: 01KDE4
QSG_RENDER_LOOP is
qt.scenegraph.info: QSG: basic render loop
qt.scenegraph.info: texture atlas dimensions: 1024x512
qt.scenegraph.info: R/G/B/A Buffers:    8 8 8 8
qt.scenegraph.info: Depth Buffer:       24
qt.scenegraph.info: Stencil Buffer:     8
qt.scenegraph.info: Samples:            -1
qt.scenegraph.info: GL_VENDOR:          Intel Open Source Technology Center
qt.scenegraph.info: GL_RENDERER:        Mesa DRI Intel(R) Q35
qt.scenegraph.info: GL_VERSION:         2.1 Mesa 10.5.9
qt.scenegraph.info: GL_EXTENSIONS:      GL_EXT_blend_equation_separate GL_EXT_compiled_vertex_array GL_EXT_texture_filter_anisotropic GL_ARB_texture_border_clamp GL_EXT_blend_minmax GL_ARB_copy_buffer GL_ARB_texture_storage GL_ARB_explicit_uniform_location GL_MESA_window_pos GL_APPLE_object_purgeable GL_EXT_texture_sRGB GL_ARB_texture_cube_map GL_ARB_shader_objects GL_ARB_shadow GL_ARB_framebuffer_object GL_EXT_texture_cube_map GL_EXT_stencil_wrap GL_EXT_copy_texture GL_ARB_point_sprite GL_EXT_abgr GL_EXT_texture_env_combine GL_ARB_texture_env_add GL_ARB_pixel_buffer_object GL_ARB_transpose_matrix GL_ARB_vertex_shader GL_EXT_gpu_program_parameters GL_EXT_fog_coord GL_ARB_vertex_array_object GL_EXT_texture_edge_clamp GL_EXT_texture_compression_s3tc GL_APPLE_packed_pixels GL_EXT_texture3D GL_ARB_debug_output GL_AMD_shader_trinary_minmax GL_EXT_polygon_offset GL_ARB_map_buffer_range GL_ATI_blend_equation_separate GL_NV_texture_env_combine4 GL_EXT_subtexture GL_NV_texgen_reflection GL_ARB_map_buffer_alignment GL_IBM_texture_mirrored_repeat GL_ARB_occlusion_query GL_ARB_clear_buffer_object GL_SGIS_texture_lod GL_ATI_texture_env_combine3 GL_ARB_separate_shader_objects GL_EXT_texture_object GL_ARB_ES2_compatibility GL_MESA_pack_invert GL_ARB_multi_bind GL_SUN_multi_draw_arrays GL_EXT_texture_env_dot3 GL_OES_EGL_image GL_NV_packed_depth_stencil GL_ARB_invalidate_subdata GL_ARB_multitexture GL_EXT_secondary_color GL_EXT_texture_lod_bias GL_ARB_vertex_attrib_binding GL_ARB_texture_env_dot3 GL_KHR_context_flush_control GL_EXT_separate_specular_color GL_NV_light_max_exponent GL_OES_read_format GL_EXT_packed_depth_stencil GL_SGIS_texture_edge_clamp GL_APPLE_vertex_array_object GL_ARB_explicit_attrib_location GL_ARB_compressed_texture_pixel_storage GL_ARB_half_float_pixel GL_EXT_texture_env_add GL_EXT_packed_pixels GL_ARB_texture_env_combine GL_EXT_rescale_normal GL_INGR_blend_func_separate  GL_3DFX_texture_compression_FXT1 GL_ARB_window_pos GL_ARB_draw_elements_base_vertex GL_EXT_shadow_funcs GL_EXT_blend_color GL_EXT_blend_subtract GL_IBM_multimode_draw_arrays GL_EXT_framebuffer_blit GL_ARB_texture_rectangle GL_ARB_multisample GL_S3_s3tc GL_EXT_texture_rectangle GL_EXT_draw_range_elements GL_ARB_robustness GL_EXT_bgra GL_ARB_sampler_objects GL_EXT_pixel_buffer_object GL_ARB_sync GL_SGIS_generate_mipmap GL_EXT_texture_sRGB_decode GL_KHR_debug GL_EXT_point_parameters GL_EXT_texture GL_ARB_fragment_shader GL_ARB_draw_buffers GL_MESA_ycbcr_texture GL_ARB_texture_mirrored_repeat GL_ARB_internalformat_query GL_ARB_depth_texture GL_ARB_vertex_program GL_EXT_texture_compression_dxt1 GL_EXT_vertex_array GL_IBM_rasterpos_clip GL_ARB_shading_language_100 GL_EXT_provoking_vertex GL_ARB_point_parameters GL_ARB_fragment_program GL_ARB_texture_env_crossbar GL_NV_blend_square GL_ARB_get_program_binary GL_SGIS_texture_border_clamp GL_EXT_framebuffer_object GL_ATI_separate_stencil GL_ARB_texture_non_power_of_two GL_EXT_multi_draw_arrays GL_ARB_texture_compression GL_ARB_vertex_buffer_object GL_ANGLE_texture_compression_dxt3 GL_ATI_draw_buffers GL_ARB_provoking_vertex GL_ANGLE_texture_compression_dxt5 GL_EXT_stencil_two_side GL_EXT_blend_func_separate GL_NV_texture_rectangle
qt.scenegraph.info: Max Texture Size:  2048                                                                                                 
qt.scenegraph.info: Debug context:     false                                                                                               
Error: Send error, 22 Nepřípustný argument                                                                                                 
Error: Send error, 22 Nepřípustný argument                                                                                                 
Error: Send error, 22 Nepřípustný argument
To, že se "sekne" je normální, když ti aplikace jede. Spustil jsi program přes terminál, takže vždy bude vypisovat průběh, dokud Zoom neukončíš.
Poslal: Pavelt
« kdy: Říjen 18, 2016, 08:39:51 »

Musel jsem nainstalovat chybějící knihovnu libxcb-xtest.so.0 .
Pak se zoom spustil a vypadá to, že jede. Ale ačkoliv v jiných aplikacích mi funguje kamera, v zoomu ne. Zoom rozpozná, kdy je připojená a kdy ne, ale neukazuje obraz. Když spustím zoom v terminálu, ukazuje hlášení a terminál se zasekne - nedokončí skript až do příkazové řádky:
Kód: [Vybrat]
$ ./ZoomLauncher
cmd line:
[CZPClientLogMgr::LogClientEnvironment] [MacAddr: 00:1E:4F:B1:AA:76][client: Linux][OS: Mageia 5][Hardware: CPU Core:2 Frenquency:2.333 G Memory size:2478MB CPU Brand:Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU     E6550  @ 2.33GHz][Req ID: ]
Linux Client Version is 2.0.63547.0830
Graphics Card Info:: 00:02.0 VGA compatible controller: Intel Corporation 82Q35 Express Integrated Graphics Controller (rev 02)
AppIconMgr::systemDesktopName log Desktop Name: 01KDE4
QSG_RENDER_LOOP is
qt.scenegraph.info: QSG: basic render loop
qt.scenegraph.info: texture atlas dimensions: 1024x512
qt.scenegraph.info: R/G/B/A Buffers:    8 8 8 8
qt.scenegraph.info: Depth Buffer:       24
qt.scenegraph.info: Stencil Buffer:     8
qt.scenegraph.info: Samples:            -1
qt.scenegraph.info: GL_VENDOR:          Intel Open Source Technology Center
qt.scenegraph.info: GL_RENDERER:        Mesa DRI Intel(R) Q35
qt.scenegraph.info: GL_VERSION:         2.1 Mesa 10.5.9
qt.scenegraph.info: GL_EXTENSIONS:      GL_EXT_blend_equation_separate GL_EXT_compiled_vertex_array GL_EXT_texture_filter_anisotropic GL_ARB_texture_border_clamp GL_EXT_blend_minmax GL_ARB_copy_buffer GL_ARB_texture_storage GL_ARB_explicit_uniform_location GL_MESA_window_pos GL_APPLE_object_purgeable GL_EXT_texture_sRGB GL_ARB_texture_cube_map GL_ARB_shader_objects GL_ARB_shadow GL_ARB_framebuffer_object GL_EXT_texture_cube_map GL_EXT_stencil_wrap GL_EXT_copy_texture GL_ARB_point_sprite GL_EXT_abgr GL_EXT_texture_env_combine GL_ARB_texture_env_add GL_ARB_pixel_buffer_object GL_ARB_transpose_matrix GL_ARB_vertex_shader GL_EXT_gpu_program_parameters GL_EXT_fog_coord GL_ARB_vertex_array_object GL_EXT_texture_edge_clamp GL_EXT_texture_compression_s3tc GL_APPLE_packed_pixels GL_EXT_texture3D GL_ARB_debug_output GL_AMD_shader_trinary_minmax GL_EXT_polygon_offset GL_ARB_map_buffer_range GL_ATI_blend_equation_separate GL_NV_texture_env_combine4 GL_EXT_subtexture GL_NV_texgen_reflection GL_ARB_map_buffer_alignment GL_IBM_texture_mirrored_repeat GL_ARB_occlusion_query GL_ARB_clear_buffer_object GL_SGIS_texture_lod GL_ATI_texture_env_combine3 GL_ARB_separate_shader_objects GL_EXT_texture_object GL_ARB_ES2_compatibility GL_MESA_pack_invert GL_ARB_multi_bind GL_SUN_multi_draw_arrays GL_EXT_texture_env_dot3 GL_OES_EGL_image GL_NV_packed_depth_stencil GL_ARB_invalidate_subdata GL_ARB_multitexture GL_EXT_secondary_color GL_EXT_texture_lod_bias GL_ARB_vertex_attrib_binding GL_ARB_texture_env_dot3 GL_KHR_context_flush_control GL_EXT_separate_specular_color GL_NV_light_max_exponent GL_OES_read_format GL_EXT_packed_depth_stencil GL_SGIS_texture_edge_clamp GL_APPLE_vertex_array_object GL_ARB_explicit_attrib_location GL_ARB_compressed_texture_pixel_storage GL_ARB_half_float_pixel GL_EXT_texture_env_add GL_EXT_packed_pixels GL_ARB_texture_env_combine GL_EXT_rescale_normal GL_INGR_blend_func_separate  GL_3DFX_texture_compression_FXT1 GL_ARB_window_pos GL_ARB_draw_elements_base_vertex GL_EXT_shadow_funcs GL_EXT_blend_color GL_EXT_blend_subtract GL_IBM_multimode_draw_arrays GL_EXT_framebuffer_blit GL_ARB_texture_rectangle GL_ARB_multisample GL_S3_s3tc GL_EXT_texture_rectangle GL_EXT_draw_range_elements GL_ARB_robustness GL_EXT_bgra GL_ARB_sampler_objects GL_EXT_pixel_buffer_object GL_ARB_sync GL_SGIS_generate_mipmap GL_EXT_texture_sRGB_decode GL_KHR_debug GL_EXT_point_parameters GL_EXT_texture GL_ARB_fragment_shader GL_ARB_draw_buffers GL_MESA_ycbcr_texture GL_ARB_texture_mirrored_repeat GL_ARB_internalformat_query GL_ARB_depth_texture GL_ARB_vertex_program GL_EXT_texture_compression_dxt1 GL_EXT_vertex_array GL_IBM_rasterpos_clip GL_ARB_shading_language_100 GL_EXT_provoking_vertex GL_ARB_point_parameters GL_ARB_fragment_program GL_ARB_texture_env_crossbar GL_NV_blend_square GL_ARB_get_program_binary GL_SGIS_texture_border_clamp GL_EXT_framebuffer_object GL_ATI_separate_stencil GL_ARB_texture_non_power_of_two GL_EXT_multi_draw_arrays GL_ARB_texture_compression GL_ARB_vertex_buffer_object GL_ANGLE_texture_compression_dxt3 GL_ATI_draw_buffers GL_ARB_provoking_vertex GL_ANGLE_texture_compression_dxt5 GL_EXT_stencil_two_side GL_EXT_blend_func_separate GL_NV_texture_rectangle
qt.scenegraph.info: Max Texture Size:  2048                                                                                                 
qt.scenegraph.info: Debug context:     false                                                                                               
Error: Send error, 22 Nepřípustný argument                                                                                                 
Error: Send error, 22 Nepřípustný argument                                                                                                 
Error: Send error, 22 Nepřípustný argument
Poslal: Yullaw
« kdy: Říjen 17, 2016, 17:55:23 »

Archiv rozbal klikáním nebo příkazem, je-li uloženo ve složce Stažené:
Kód: [Vybrat]
tar -xvf ~/Stažené/zoom_x86_64.tar.xz

Přejdi do složky zoom:
Kód: [Vybrat]
cd ~/Stažené/zoom

Spusť ZoomLauncher:
Kód: [Vybrat]
./ZoomLauncher

Pokud se program nespustí, zkopíruj a vlož sem výstup. Projdi si také požadované knihovny, které by ti mohly chybět. Viz. https://support.zoom.us/hc/en-us/articles/204206269-Linux-Installation

Měl by jsi dosáhnout spuštění Zoomu, viz. příloha.

Pokud bude fungovat, zkopíruj si spouštěč na plochu:
Kód: [Vybrat]
cp ~/Stažené/zoom/RegisterProtocol/ZoomLauncher.desktop ~/Plocha

Ten uprav v editoru tak, že přidáš nový řádek:
Kód: [Vybrat]
Icon=/home/UZIVATEL/Stažené/zoom/application-x-zoom.png

Program lze spouštět z plochy uživatele.
Poslal: Pavelt
« kdy: Říjen 14, 2016, 18:12:16 »

Zkusil jsem stáhnout rpm pro redhat a nainstalovat zoom z něho. Hlásí chybu, že nelze nainstalovat z důvodu nesplněného mesa-dri-drivers.
Poslal: Pavelt
« kdy: Říjen 13, 2016, 20:53:58 »

Potřebuji pro několik telelekcí nainstalovat aplikaci zoom (https://zoom.us/). Stáhl jsem balíček zoom_x86_64.tar.xz, ale není v něm nějaký readme soubor, kde by byl popsaný postup instalace. Prosím, poradili byste mi? Nevím, jak na to, balík dokážu rozbalit, ale nevím, jak dál. Díky