Nastavení systému a serverových služeb > Instalace distribuce Mageia

[Vyřešeno]Pád nové instalace

(1/4) > >>

Jiira:
Ahoj. Jsem tu nový, tak to vezmu stručně.
Po vyzkoušení několika verzí linuxu jsem skončil u Madeiy 5x64.
Vždy instalace na USB disk. (manželka linux nechce :D) a boot z USB disku

Po 2 hodinové instalaci se mi načetla hlavní obrazovka, kde se objevilo několik chyb. Po restartu OK.
Potíž nastala po aktualizacích. Instalovaly se asi 4 balíčky. A po restartu se již nedá přihlásit.Po zadání hesla se systém jaksi rychle zresetuje, na vteřinku se objeví logo NVIDIA a jsem opět na přihlašovací obrazovce.

Nevíte, čím by to mohlo být? Či rovnou novou instalaci?
Jsem znalý začátečník  ;)
NB HP Compaq CQ50

EDIT:[Vyřešeno]

Yullaw:
Ahoj, vítáme tě na forum.mageia.cz.


--- Citace: Jiira  Únor 29, 2016, 22:41:30 ---...
Potíž nastala po aktualizacích. Instalovaly se asi 4 balíčky. A po restartu se již nedá přihlásit.Po zadání hesla se systém jaksi rychle zresetuje, na vteřinku se objeví logo NVIDIA a jsem opět na přihlašovací obrazovce.
...

--- Konce citace ---
Nejspíše se jedná o špatně nastavené zdroje pro MGA5 64bit a aktualizovala je jen část ovladačů pro grafickou kartu. Momentálně nejsnažší způsob bude nová reinstalace.

Pro tebe, jako začátečníka, by bylo lepší stáhnout LiveDVD MGA5 KDE4 64bit (další informace o stažení), vypálit na DVD (z USB flash disku je instalace podstatně pomalejší), Mageiu nainstalovat, po prvním spuštění správně nastavit zdroje, poté systém aktualizovat a jako poslední projít si MCC - hardware, zda není potřeba automaticky doinstalovat nějaké důležité balíčky pro správný běh PC.

Spoustu informací nalezneš v naší wiki, viz odkazy výše.

Bude-li potřeba vyřešit specifický problém, napiš zde na forum.

Jiira:
Děkuji.
  Volbu zdroje jsem provedl. By tam odkaz cz ve stromu jazyků a hned první odkaz.
Instalaci jsem dělal z DVD na usb...
Novou instalaci tedy provedu nejdříve o víkendu.
Děkuji

Ivko: