Autor Téma: INSTALACE PROGRAMŮ – ČEŠTINA V POPISECH  (Přečteno 2893 krát)

Luděk

• Host
INSTALACE PROGRAMŮ – ČEŠTINA V POPISECH
« kdy: Červen 10, 2014, 15:10:29 »
Dobrý den,
jsem úplný začátečník, který se s linuxem teprve seznamuje. Abych si vyzkoušel zda-li jsem schopen naučit se ovládat i jiný OS než Windows a případně ho později úplně vyměnit za stávající,  stáhl a do VirtualBoxu jsem si nainstaloval distribuci Mageia 4, prostředí KDE. Systém je v češtině stejně tak předinstalované programy – což je fajn.  Na forech jsem se dočetl, že  nejlepší způsob pro instalaci nových programů je použít správce softwaru jež nainstaluje program i veškeré potřebné závislosti.  Popisky programů jsou anglicky, což je problém. Tedy alespoň pro mne, neboť já a angličtina nejsme kamarádi. Proto bych se chtěl zeptat, jde-li někde nastavit aby tyto popisky byly v češtině (slovenštině) respektive, které zdroje nastavit, aby programy i jejich popis byl v češtině.

Děkuji za odpovědi

Pavel Vybíral

• Full Member
    • Zobrazit profil
Re:INSTALACE PROGRAMŮ – ČEŠTINA V POPISECH
« Odpověď #1 kdy: Červen 10, 2014, 15:34:33 »
Myslím, že tohle bohužel nebude možné. Nejlepší bude stáhnout tobě známé programy, které potřebuješ a zbytek neřešit. Pokud budeš nějaký specifický program potřebovat, určitě jej najdeš na webu a ze Správce softwaru jen stáhneš (většinou) stejnojmenný balíček.

Ale kdo ví, třeba se pletu a možnost překladu popisků tu je. :)
Notebook Lenovo IdeaPad G580
Intel Core i7 @ 2.90GHz, 6GB RAM, Intel HD 4000 & nVidia GeForce GT635M
Mageia 4 64 Bit (kernel-desktop-3.14.32-1.mga4); KDE 4.12.5

Peťoš

• Administrator
  • Hero Member
    • Zobrazit profil
    • Peťošův blog
« Odpověď #2 kdy: Červen 11, 2014, 07:11:43 »
U popisu je to tak, ze pokud je popis programu prelozeny do cestiny, bude v cestine. To, ze vetsina balicku ma anglicke popisy znamena jen to, ze popis neni prelozen do cestiny...
Do it or do not. There is no "try".